Csak szeretném, hogy tudd, jól vagyok

2017.07.09

Csak elszeretném mondani, hogy, jól vagyok.

Talán nem tudom úgy szavakba önteni, ahogyan történtek velem a dolgok, de talán majd látod rajtam, hogy más lettem, jobb lettem, egész lettem, nélküled.


Nem fél. És már nem félek attól, hogy a világ majd kiutasít magából. Most már tudom ki vagyok, tudom, hogyan érzek. Tudatosan érzek és cselekszem.

Most már nem érdekel mit mondanak mások, tudom, hogy nem az vagyok, amit mások mondanak. Nem érzem magam hiányosnak, nem érzem csak egy résznek. Az vagyok, aki akarok lenni, Önmagam. Azt teszem, ami engem boldoggá tesz, mégha az bolondság is, vagy ha később majd megbánom. Ha csillogást lop a szemembe és úgy mosolygok, hogyha nem lennének füleim, valószínű körbe vigyorognám a kalácsképem, nem fogom elengedni azt a dolgot.

Szeretném, hogy tudd, hogy rengeteget tanultam magamról, magamból. Hogy az egyensúlyt kell keresnem és a bordeline szindróma legyőzhető, az egó leépítésével.

Mély levegőket veszek, beengedem a pozitív energiát és kinyitottam a szívem. Lebontottam a falakat magam körül, de az árkot azért meghagytam, ha mégis újra bántani akarna valaki.

Látod, megtapasztaltam majd megtanultam, nem vakon bízni az emberekben. Viszont a csalódás után, nem fogom már újra a végtelenig építeni a váram. Szóval nyitott lettem, boldog és életvidám. Nyugodt és pozitív.

Képzeld, szeretem a színeket, a színes, virágos, mintás dolgokat. És már nem csak feketére és pirosra festem a körmöm. Újra elkezdtem írni, de már nem csak magamnak, hanem másoknak is, hátha megtalálják benne egy maguk kis részét.

Már nem a melankolikus dalokat hallgatom a metrón, hanem a vidámakat. Néha még táncolok is az utcán pirkadatkor, amikor nem lát senki.

Csak szeretném, hogy tudd! Akármennyire megbántottál, akármilyen mély sebeket és hegeket hagytál bennem, HÁLÁS vagyok neked! Mert elvezettél az Önismereti utam bejáratához, és hiába engedted el a kezem, én ráléptem az útra, és megjártam a saját "el Caminom."

Csak elszeretném mondani, hogy jól vagyok! Őszintén boldog, és egész!!

© 2016 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el