Viszont nem látás

2018.08.03

Ismét elment.
De most nem jön vissza.
A levét, többet már nem ő issza.
de majd szomját oltja másnak.

A könnyeim a csatornán
már nem indulnak el.
Már nincs menthető
a bocsánatkéréssel.

Már megbocsátottam,
ezáltal más lettem.
Már nem a negatívat kerestem,
hanem a pozitívat erősítettem.

És a vérképem is ide csatolnám,
hogy én pozitív voltam.
Én szereltem, nem eldobtam.

Hogy akivel vagyok,
az viszont szeressen.

Ő még mindig vezekel,
pedig már nincsen miért.
Még mindig visszafelesel,
pedig csak magával veszekszik.

Miért szólnék bele?
Ez már nem az én ügyem.
De ezért van minden este-
és reggel ürügyem.
vagy kifogásom.- ellened
Mert nem érted a
szeretet-nyelvemet.
Ezáltal megerőszakolod a
lelkemet.

© 2016 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el